Har du synpunkter på din resa?

Kontakta oss gärna angående din resa

Alla som reser med oss får efter varje resa en länk till vår nya kundutvärdering, som är ett viktigt redskap i vårt arbete att ständigt försöka bli bättre. Tack vare svaren, får vi våra kunders omdömen om boenden, golfbanor, service med mera, vilket ligger till grund för vårt arbete med förbättringar i programmet och när vi söker framtida resmål.

Omdömena i denna kundundersökning ligger även till grund för de betyg som visas för resmål, golfbanorna och boendet på resmålssidorna. Läs mer om den betygsättningen på en annan sida…

Vi är både glada och stolta över att våra kunder generellt sett är väldigt, väldigt nöjda med sina resor, men självklart kan vi inte tillgodose allas behov och ibland har även solen sina fläckar. Därmed får även vi ett antal klagomål och reklamationer varje år.

I många fall har något faktiskt gått fel och då är vi självklart måna om att hitta en så bra lösning som möjligt. En god och ärlig relation med våra kunder är mycket viktigt för oss.

I ett ytterst litet fåtal ärenden per år (vi talar om någon promille) kommer vi dock av olika anledningar inte överens, vilket alltid är väldigt tråkigt. Men då brukar vi muntra upp oss genom att titta på ett underbart avsnitt av klassiska serien Pang i Bygget…

”A Room with a view” ur serien Pang i bygget…

Skämt åsido är det såklart alltid tråkigt om vi inte kan komma överens, men ibland är det helt enkelt av olika skäl inte möjligt.

Vill du själv delge oss synpunkter på din resa utöver de svar du gett i kundundersökningen, är du varmt välkommen att kontakta oss på info@sunbirdie.com eller telefon 08-458 00 00.

@ Sunbirdie AB

Comments are closed.